onsdag 11 augusti 2010

#94. Ett länktips.

Det är fantastiskt att "Mad Men" har börjat igen. Och nästan lika fantastiskt som det är att titta på "Mad Men" är det att läsa om "Mad Men". Särskilt på ambitiösa tv-bloggen What Is Alan Watching. Alan Sapinwalls recensioner är alltid skarpa, med träffsäkra analyser och en känsla för detaljer som gör att jag vill se varenda avsnitt minst en gång till. Jag måste ju fånga upp allt det där subtila jag missade vid första titten!

Bloggen har dessutom några av de bästa kommentatorerna jag någonsin stött på i internetsammanhang (kanske inte säger så mycket med tanke på vilket pack som brukar frekventera de forum jag tidigare skrivit på). Varje blogginlägg följs av flera sidor diskussion som oftast är minst lika intressant som huvudtexten i sig.

Inga kommentarer: