söndag 22 augusti 2010

#104. This past week #4.

Vecka 32 i Facebook-statusar! Riv ur och spara!

Vad skådar mitt norra öra? Niklas Rådström spelar Most Valuable Players "Stockholm Doesn't Belong To Me". Kan vara dagens skräll. Vad kommer härnäst?
53 seconds ago

Lyssnar på Niklas Rådströms sommarprat. Det enda lite tokiga med sommarprat är att jag inte kan göra något samtidigt. Inte läsa, inte lyssna på musik, inte se på film. Mikaela har sitt handarbete. Jag har INGENTING.
5 minutes ago

Sista semesterdagen. Känns, så att säga, sådär.
11 hours ago
--
När sola skiner å det regner, då danser alle gamle kärringer.
Yesterday at 6:31pm

Vafalls!? Inget litteraturquiz i DN idag? Nu går skam på torra land!
Yesterday at 11:00am
--
Jag vill börja lyssna på Nina Simone. Var börjar jag? Har en samlingsskiva, så sådana behöver ni inte tipsa om.
Friday at 8:40pm

Om några timmar blir det bussen in till Liljeholmen för att prova synen och glasögon. Till dess ska jag låta Dave Eggers "Vad Är Detta Vad" utmana mina mullvadsögon en stund.
Friday at 11:53am
--
La ett ord som gav mig 66 poäng i Alfapet. Tyvärr minns jag inte vad det var för ord.
Thursday at 9:52pm

Ingen täckning på telefonen. Ingen störningsinfo på Tele2s hemsida, finns ingen adress att maila och ingen svarar på deras chattsida. Härligt. Får hoppas det inte uppstår någon akutsituation.
Thursday at 9:56am
--
Vad trevligt att Apple i och med senaste iTunes har valt att ta tillbaka alla irriterande buggar som man lyckats komma runt i och med förra versionen.
August 18 at 6:17pm

Badbyxor: check. Manschettknappar: check. Lämnat kavaj på kemtvätt: check. Fikat och ät veggolunch: check. Produktiv dag detta.
August 18 at 5:18pm
--
Uppdrag inför resten av semesterveckan: lämna kavaj på kemtvätt, köpa badbyxor, köpa manschettknappar, gå ut och fotografera.
August 17 at 8:14pm

http://vimeo.com/14041632

Tackar Stefan Nordström för detta tips. Briljant låt, briljant video, och man måste ju se om "En Kärlekshistoria"...
August 17 at 12:21pm

Inga kommentarer: