lördag 1 maj 2010

#10. Igår...

... hade jag över 140 besökare på bloggen. Det slår alla mina tidigare rekord. Jag tror majoriteten av dem/er ville läsa och missförstå mina åsikter om "The Mighty Thor"-castingen. Så kan det gå.

Actionfilmer och deras skådespelare är annars ämnen jag skriver om rätt sällan. Musik är det som återkommer oftast. Är du en nyansluten läsare som vill veta om det här är en blogg värd att följa kan det ju vara bra om jag sätter upp lite referensramar? Så du vet ungefär vad du har att vänta. Därför: här nedan ser ni en snygg sammanställning av vad jag lyssnat mest på de senaste åren. Intressant va? Ta nu och begrunda detta så återkommer vi imorrn. Okej?


2 kommentarer:

Filip sa...

Imponerande smaklökar! Men hur får man fram en sån där läcker sammanställning?

Niklas sa...

Tack ska du ha! Till att börja med behöver du last.fm. Sen hittade jag en applikation när jag nattsuddade framför datorn igår. Tyvärr har jag inte kvar adress...