torsdag 9 september 2010

#121. Lloyd Cole på El Mundo.

Började ana att Lloydan skulle dyka upp på El Mundo när någon googlat sig in på min blogg på just sökorden "Lloyd Cole + El Mundo". Att det skulle vara redan natten till idag var ju lite trist. Ni som läst mitt tidigare inlägg vet varför. Jaja, det är väl bara att njuta av klippet här nedanför. Och acceptera att konserthösten 2010 inte blir fullt så livlig som andra konserthöstar.

(Varning utfärdas för att klippet kan utlösa gråtattacker hos nyblivna, hormonella mödrar. "Den är fin", och "Han ser ut som en snäll farbror" är kommentarer som kan förekomma).


2 kommentarer:

Martin sa...

Värdelöst att inte hänga med. Lloyd på El Mundo och jag hemma...
Stort grattis också!

Niklas sa...

Själv var jag ju på BB, men hade missat det även om jag hunnit hem. Ouch.

Tack!