fredag 28 oktober 2011

#259. Bloggkoman och Tidningen Skriva.

Här är det sömnigt igen. Kanske för att jag själv varit sömnig i veckorna som varit. Inatt hade Frank dock den goda smaken att sova från halv åtta på kvällen till halv sex på morgonen utan några längre avbrott. Efter en flaska välling somnade han om och sov till tjugo över åtta. Så idag har jag ingen sömnbrist att skylla på. Jag har ingenting alls att skylla på. Jag sitter ensam i en nystädad lägenhet, inspirerande höstgråväder utanför fönstret, Biff Bang Pow!s "Love Is Forever" i högtalarna, perfekta förutsättningar, men... Allt som kommer ur mig är det här meningslösa dravlet.

Egentligen är hela denna text en ursäkt för att få berätta att jag precis tecknat en prenumeration på Tidningen Skriva. Kanske kan den få mina fingrar att röra sig lite snabbare över tangenterna framöver. Jag hoppas det. Den verkar lovande. Rubriken "Skrivande småbarnsförälder - hur funkar det?" känns bara den som ett argument för att skaffa tidningen.

Inga kommentarer: